Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vzdělanostní struktury pracovníků ve vysokoškolských knihovnách ČR
Kulová, Sára ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
(česky) Cílem diplomové práce je zjištění současného stavu vzdělanostní struktury pracovníků ve vysokoškolských knihovnách na výzkumném vzorku vysokoškolských knihoven, které jsou členy Asociace knihoven vysokých škol ČR. Úvod práce představuje stručný historický exkurz do vývoje pozice vysokoškolského knihovníka. V současnosti jsou kladeny větší nároky a požadavky na dovednosti a znalosti vysokoškolského knihovníka. Knihovník je může získat nástupem do školy, rekvalifikačním kurzem nebo celoživotním vzděláváním. Legislativa zatím neupřesňuje požadavky odborné kompetence knihovníka pro práci v knihovně. V praktické části se zabývám analýzou vzdělanostní struktury pracovníků a managementu vysokoškolských knihoven. Zajímal mě jejich postoj k dalšímu vzdělávání, a také co by v této oblasti ocenili. Sběr dat byl zajištěn kombinací dotazníkového šetření a následnými rozhovory, které doplňují a rozšiřují výsledky z dotazníků. Zvolené výzkumné metody byly určeny pro obě skupiny. Závěr práce vyhodnocuje zjištěné výsledky a nabízí návrhy možných řešení současných problémů existujících v oblasti dalšího vzdělávání.
Analýza vzdělanostní struktury pracovníků ve vysokoškolských knihovnách ČR
Kulová, Sára ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Římanová, Radka (oponent)
(česky) Cílem diplomové práce je zjištění současného stavu vzdělanostní struktury pracovníků ve vysokoškolských knihovnách na výzkumném vzorku vysokoškolských knihoven, které jsou členy Asociace knihoven vysokých škol ČR. Úvod práce představuje stručný historický exkurz do vývoje pozice vysokoškolského knihovníka. V současnosti jsou kladeny větší nároky a požadavky na dovednosti a znalosti vysokoškolského knihovníka. Knihovník je může získat nástupem do školy, rekvalifikačním kurzem nebo celoživotním vzděláváním. Legislativa zatím neupřesňuje požadavky odborné kompetence knihovníka pro práci v knihovně. V praktické části se zabývám analýzou vzdělanostní struktury pracovníků a managementu vysokoškolských knihoven. Zajímal mě jejich postoj k dalšímu vzdělávání, a také co by v této oblasti ocenili. Sběr dat byl zajištěn kombinací dotazníkového šetření a následnými rozhovory, které doplňují a rozšiřují výsledky z dotazníků. Zvolené výzkumné metody byly určeny pro obě skupiny. Závěr práce vyhodnocuje zjištěné výsledky a nabízí návrhy možných řešení současných problémů existujících v oblasti dalšího vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.